Fitness

CENNIK

Pojedyncze zajęcia - 18 zł

Karnet tygodniowy bez ograniczeń - 45 zł

Karnet miesięczny bez ograniczeń - 100 zł

Karnet 3 miesięczny bez ograniczeń - 240zł

Karnet 6 miesięczny bez ograniczeń - 420zł

Karnet 10 wejść (do wykorzystania w okresie 3 miesięcy) - 130zł

FITNESS

Jeśli marzysz o pięknej i smukłej sylwetce zapraszamy na zajęcia fitness w Fit Klubie w Lublinie. Tutaj spalisz zbędne kalorie bawiąc się w rytmach nowoczesnej muzyki. Dzięki ciekawym układom tanecznym, ułożonym przez nasze trenerki fitness w Lublinie, wprawisz w ruch całe ciało, pobudzając do pracy wszystkie mięśnie. Zdając sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych klientek, przygotowaliśmy szeroką ofertę zajęć aerobowych:

ZUMBA

To inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca, aerobiku, a nawet sztuk walki. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę, kształtuje sylwetkę i poprawia kondycję organizmu. Dzięki uwalniającym się podczas tańca endorfinom, wprawia w świetny nastrój.

SALSATION

To program taneczno - fitnessowy łączący mix stylów tanecznych z treningiem funkcjonalnym oraz emocje płynące z muzyki. Tańczysz i ćwiczysz jednocześnie dzięki czemu Twoje ciało ulegnie pozytywnej zmianie a Ty sam staniesz się szczęśliwszy.

 

TABATA

To proste lecz intensywne ćwiczenia wykonane przy specjalnie skomponowanej muzyce. Tabata pozwala spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe! Taki efekt utrzymujemy dzięki podwyższeniu metabolizmu kwasów tłuszczowych. Może to trwać nawet kilkanaście godzin! Spalaj kalorie nawet po treningu! Zmierz się z TABATĄ!

INRERWAŁ

To trening opierający się o zmiany tętna w czasie. Kilka minut przyspieszenia naprzemiennie z uspokajającymi ćwiczeniami wzmacniającymi sprawią, że metabolizm wskoczy na wysokie obroty jeszcze długo po zajęciach.

Kardio TBC

To trening wzmacniający całe ciało, przy jednoczesnym zachowaniu wyższego tętna. Godzina takich ćwiczeń pozwala na rozpoczęcie spalania tkanki tłuszczowej i podkręca metabolizm.

TBC (Total Body Condition)

Jest treningiem ogólnorozwojowym, który wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe. Aby zwiększyć intensywność ćwiczeń wprowadza się lekkie hantle, ekspandery, sztangi, piłki. Dzięki TBC można zwiększyć wydolność fizyczną organizmu, wzmocnić siłę mięśni oraz poprawić koordynację ruchów.

BUP (brzuch, uda, pośladki)

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie ciała zorientowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Wykorzystuje się przybory: step, gumy.
Zajęcia dla wszystkich.

Fat Burner

Zajęcia ukierunkowane są na spalanie tkanki tłuszczowej, zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych. Zajęcia odbywają się przy muzyce w dostosowanym średnim tempie. W celu zwiększenia efektywności treningu można wykorzystać hantle o lekkim obciążeniu. Zajęcia bazują na utrzymaniu 70% optymalnego tętna człowieka przy, którym rejestruje się najlepszy metabolizm tłuszczów.

 

BUP (brzuch, uda, pośladki)

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie ciała zorientowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Wykorzystuje się przybory: step, gumy.
Zajęcia dla wszystkich.

FIT BALL

Są to ćwiczenia z gumową piłka o śr. 55-65 cm należące do grupy ćwiczeń równoważnych. W trakcie zajęć można siedzieć na piłce, leżeć przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Ćwiczenia pozwalają na rozluźnienie ciała, utrzymywanie równowagi i stabilizacji oraz poprawiają koordynację ruchową . Balansowanie na piłce i jej przetaczanie angażuje wiele grup mięśniowych. W szczególności zaś wzmacnia mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Ćwicząc z piłką możesz rozwijać sprawność całego organizmu lub tylko wybrane partie ciała, np. brzucha czy pośladki.
Zajęcia dla wszystkich.

STRETCHING

Jest prostą, lecz skuteczną metodą poprawiania elastyczności mięśni i zwiększania zakresu ruchomości w stawach. Jest ona przeznaczona zarówno dla sportowców wyczynowych-jako ochrona przed urazami i przeciążeniami, oraz dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoją sprawność ruchową. Warunkiem rozciągania mięśnia jest przyjęcie takiej pozycji w której przyczepy danego mięśnia są od siebie oddalone.
Zajęcia dla wszystkich.

 

Wróć do poprzeniej strony